Tuesday, January 5, 2010

as i concern.

setelah ditilik oleh pakar pakar tilikan dan tuli kan mendapati bahawa satu kejadian aneh yang comel berlaku pada hari selasa, 5/1/10,pada 8.30 malam waktu Singapore, yang ini, dirujuk oleh suami kepada isteri isteri comel yang dicerai talak 1 oleh suami mereka. Aku dengan rasminya sudah dikurniakan se-helai buah hati kembar empat yang telah membuatkan aku sakit pinggang tatkala ingin melabuhkan dubur di corong corong mangkok tandas yang aneh dimana tandas juga mempunyai corong.


Aku dengan rasminya sudah menjadi seorang pemain ROTTO (Quad Tom)/(tom berempat)/(tom kembar empat).


aku akan bergiat lebih gigih dalam mengusahakan jualan minyak angin cap kelicap bising agar aku susah untuk dijangkiti wabak selsema gadis yang akan menyebabkan daya tahan pinggang aku berkurang dari masa ke semasa. SEKIAN TERIMA KASIH!

No comments: