Sunday, January 3, 2010

hari ini,semalam, dan kelmarin, juga hari hari yg lain...



kehadapan kekanda-kekandi yg disayangin, adinda disini amat sihat dan amat gumbira kerana dipinjamkan oleh kekanda jake broadband kepunyaannya yang amat berseri-seri dengan warna yang sangat meriah seperti angin bayu yg bertiup sepoi sepoi bahasa diikuti bunyi bunyi unggas berterbangan dikala jake meniup trumpet sulungnya. Sangat merdu.


p/s: kerana sebab sebab tertentu, video post bagi new year tak dapat di upload disini, di fb je lah ok?..LOL, and,btw,mungkin lain kali aku upload kat sini...ahaha!


Pada keesokan harinya, agenda adinda yang amat bernas dan disokongi oleh mereka2 yang turut serta menjayakan HARI     DOTA itu telah di-pawn habis-habisan oleh adinda, sangat kesian mereka, sampai ada URSA yang dah ada LOTHAR'S EDGE, tetap mati walaupun aku tiada sebarang 'true sight' item, ini kerana kebengapannya yang invisible dengan red hp,( hp suam suam kuku) , tiba tiba ketuk aku, ( aik??)...aku pun dengan bergayanya melepaskan se-das tusukan ke perut, tiba tiba, DOUBLE KILL terdengar di corong corong speaker yang dibuka agak kuat. HAHAHAH.


Keesokannya pula, telah berlangsung hari pendaftaran kolej teratai yang disertai komander-komander kesat dan bukan kesat ( licin ) dimana mereka diberi penempatan halal di kolej teratai yang tak macam teratai tetapi agak bangkai. Anda paham bukan maksud saya ini?., erm, hari ni tak berapa happening sebab , OUH!..lupa, hantar afi naik bas gay, ahahhaa. And Leo and Siti Hajar tidak dapat dihubungi bagi mengucapkan selamat tinggal pada AFI tersayang, ahahhaha.


Tadi ade meeting Brass Band ( perpakes) ( marching band) cawangan uitm shah alam yang sangat handsome serta elegan, disertai oleh senior senior dan junior junior dan cikgu =.=", sorang je, haha. erm, Lepas tu, kami beramai ramai terus menyisha (sisha) kan diri dengan perasaan mulia menyambut biro biro baru yang dilantik pada AGM ( annual grand meeting?) aku kurang dengar. -,-', LOL!. hurm, tu je kot,


p/s: ade pulak naik nama facebok aku, CIS!, and, nina, ade plak nak panggil jie jie?..gila!, thats sound very sissy lah!..ahahahah

No comments: