Sunday, November 29, 2009

Cerita Seramik.

-Bende ini berlaku semasa aku dalam perjalanan ke Port Dickson-

aku yg dalam keadaan sihat ini tiba2 rase tak sedap badan angkara air Sting dgn ginseng Plus perisa Strawbery yang dibedil di kedai Pak Cik Mesra (petronas)

"aduuuhh! sakit perut" aku kegersangan.

sampai sahaja di Kuala Pilah, Ayahku berhenti tatkala ingin melepaskan hajatnya untuk ketandas. Akupun turut sama mengikut, semasa menunggu di depan pintu toilet,

" BUEKKK!!! BUEKKK!!" aku termuntah!.

tekak ku tetiba tidak tertahan. macam macam keluar. ahahahha. Perut yg tadi tidak sedap bertambah tidak seronot dan amat tidak menyenangkan. Ayahku pelik tatkala terdengar bunyi pelik itu, lantas dia keluar.
"Kamu kenapa pozi?"

dipendekkan cerita ini, sesampai sahaja di rumah makcik ku, tidak tertahan lagi, aku terlentang dalam keadaan tidak senonoh dan amat pelik, seperti siput kehilangan rumah. Temperature badanku naik mendadak seperti kereta tidak cukup air dan radiatornya bocor. BERASAP BAI!.

dengan kesimpulannya. Wad kumasukki dan sebotol air dimasukkan. Barulah badanku kembali normal!.terimakasih air botol?

No comments: