Monday, December 14, 2009

Prankers!

               Kehadapan dihadapan dan depan.Setelah berhempas pulas membluetooth kan gambar dari phone ke lappyku akibat drpd bencana kehilangan USB cable yg menimpa diriku,dengan handphone buruk dan bermasalah yg sering keluar masuk bilik disiplin tatkala Cikgu Sohok yg tidak asing bagi pelajar2 SABS dahulu kala memanggil serta melambai2 menggunakan kuku yg cantek. gambar2 telah berjaya di bluetooth. dan blog akan berjaya di tulis.Pada hari jumaat yg lalu, burung2 berkicauan menunjukkan kecantikan hari itu, ombak di pantai Teluk Chempedak menghempas pantai tatkala aku, tika, meor dan afi sampai di situ." Hari ini ade function best!",kate aku di dalam hati, meor yg berada tidak jauh dariku menegur hatiku, "jgn sampai afi dengar!, tak jadi pulak kang!".


Berikut menunjukkan ke-selok-kan Tika, Meor, Afi Dan aku apabila sesampainya kami di situ

oleh kerana afi tidak senonoh, maka gambarnye diselit sebagai special....


                  Kami bertiga amat tidak sabar untuk membuat event pada kali ini dimana si afi (gambar 2) akan dikenakan dengan teruk, Lihat disini;

ini adalah gambar2 telur yg bakal berjoget2 di kepala afi...


Kerana kesuntukan masa,kami menunggu dengan ghairah nye peserta2 yg masih belum tiba, setelah penat bersuara,batang2 rokok dihabisi,memory phone semakin berkurangan, mana tidaknya, apabila afi memegang phone k850i milikku, dia bagai mendapat d90 aje, di cari gambar kanak2, awek2, makcik2, dan bapok2, untuk di shoot.wah wah wah!, jika dia mendapat d90, aku taktau la ape jadi. HAHAHA.
Setelah penat menunggu manusia, akhirnya!, 2 lagi tetamu kehormat, kalah Sultan Pahang pun tiba;




diatas, anda boleh lihat, Lina(berbaju hijau kulit buaya), Tika(sedang ejas rambut), meor(kaki kepit kalah tika) dan afi( menikmati kesedapan beg tika)


Dan seterusnya, Kami berarak ke Teluk tongkang yg berdekatan dengan T.C, dlm perjalanan, aku ternmpak seorng gadis yg amat menawan, apekan daya, beliau di atas sebuah batu besar, tidak taulah mcm mane die boleh ade atas tu, terbang, mungkin, hahaha,tgk2!




















Berikut adalah Gadis berbaju biru yg Misteri,dan pemandang Di Teluk Chempedak.


hebat.jika andalah gadis yang saya cari, sila hubungi saye ye..ahahaha,Walaubagaimanapun, sesampai sahaja kami di t.tongkang (name dia mmg pelik), Tika n Lino doing wat they does best!..hahhahaand all the girls does best of course, Lie-ing. Aksi beliau-beliau



konon konon nak snap picture same2 konon!...ahahaha


STEP 1:pembuka selera a.k.a Appetizer (betul ke spelling?).
penetasan telur di kepala,daripada 4, 2 telur je mengenai sasaran, aduuus!..mmbazir telur aku...ahhhh!


Step 2:Serbuk Putih Yg Lucah.
tepung tepung gandum di cincang halus dan digaul bersame telur teluran tadi bagi mendapatkan aroma yg berpanjangan,Lebih afdhal dibuat 2 kali shja.


Dengan Ini....Begini lah hasil nya, masakkan yg dibuat khas oleh chef Alim dan rakan2!



kepuasan jelas kelihatan dimuka afi yg menikmati sajian tersebut, rambut ala ala jackie chan amat padan dengan tubuhnya yg langsing.

"dun look at my thing!" kata afie kepada penonton sambil menunjukkan tangannya yg putih sebelah dan hellboy lagi sebelah :P:P

Pozie, Meor dan Alim lari menyelamatkan diri sambil menyanyi2 tande kegirangan yang teramat sangat, HAHAHAHAAH,walaupun beliau(afi) sudah lame menjangkau usia 19 tahun, tetapi beliau amat cerdik mengelak dari kami dengan tidak balik ke kuantan sehingga lah cuti sem, cerdik tapi bodoh juga afi ni...ahahahha,sambil terjerit2 seperti beruk nak makan penyepak di t.c, beliau berlari2 mengejar si pozie yg ternyata lebih laju darinya, dan sebagai tahanan, beliau, telah berjaya menculik selipar pozie yg cantik seperti megan fox yg sedang memakai bikini.Selepas sekian lama afi bertapa di dalam toilet T.C, beliau keluar dalam keadaan separuh bogel mirip john cena,





dengan studded belt,beliau mengenakan pose yg agak seksi dan seksa,




dengan kegembiraan  dan kebusukkan telur afi, Kami berangkat ke Tanjung Lumpur bukan Kuala Lumpur, utk bersama-sama menikmati jamuan yg belum tersedia.Begitulah cerita yg berakhir dengan Ending yg amat mengenyangkan!, Ditambah dengan bau telur afi, kami makan dengan amat berselera seperti Bradd Pit 1st time makan Ikan bakar. Sekian.




Im Out~