Saturday, November 14, 2009

15/11/2009-new freshman!

aku dengan jayanya sudah mempunyai blog.Dengan ini blog ini dengan jayanya telah dicipta oleh aku

cerita hari ini:

mulanya event hari ini ( semalam ) iaitu 14/11/2009 pada pukul 1.49 p.m-Kerana aku bgn lambat lahh, aduuuhh, pening serta penat membasahi kalbu dengan gembira, manakala aku pon meng-aduh,
"Laparrrr....."

so...aku mulelah menekan-nekan keypad phone...sambil hatiku berbisik

"pozie..tukar phone la, buruk aku tengok"

dan aku membalas kepada hati itu

"diam lah! aku takde duit!"

mencari acip kerane aku igt nak makan mewah sikit harinie, hahaha, dan aku call acip. Dgn selamba acip membuat la
poran bahawa die juga memang nak keluar jap lagi, aku pon menunggu sambil bermukabuku..

15 minit kemudian, phone berbunyi

" ring ring...ring ring...(diikuti dengan alunan lunak bunyi vibrate..)",
tertimbul di kaca skirn phone 'M1-RoyAlexius'. Apehal pulak mamat nie call aku,

"hello?, dimana bha kau? acip ada bha?"(beliau dari sabahan bhaa) beliau memang tanpa rasa bersalah bertanyakan bertubi-tubi soalan yang agak menusuk jiwa.

"Ye, aku kat jati lagi nie, acip?, ntah?, kenapa?, kau kat mane??"aku menjawab dengan perasaan terharu.

"sya mau minta tolong dia bha, tidak apalah, bye" roy mengkata,

selepas hampir sejam aku menunggu makhluk yg digelar acip itu, still takde call, aku pun sudah naik bangang. ehh?, bengang!. haaaa~!. aku call la die dan die cakap japlagi die sampai, aku pon bergegas meng-off-kan lay-on-top(laptop?) aku. bergegas aku berlari dalam keadaan berjalan. hati aku bersuke suke dan perut aku masih 'slipknot buat concert'. DAMN!.

aku sampai sahaja.wahhh!. tenggiling milik acip hampir penuh dengan perkakasan roy dan housemate die yg sama geli nak balik
. OK. aku pon menyapa mereka serta bersalaman dengan tetamu tetamu acip.

PENDEKKAN CERITA-

sadis yg teramat sangat setelah menghantar housemate acip dan roy,

"acip, makan jom!",sambil menunjuk perut yg berkecamuk.

Kfc(carrefour Subang) menjadi pilihan perutku.tetapi tidak hati yg berkate "TADI CAKAP TAKDE DUIT BINGKAI!", makan je lahh!. Banyak pulak cakap!.

and then, sudah kenyang lahh! ahahaha. We'all walk walk dalam carrefour tuh, acip telah menunjukkan kepandaian beliau dengan memberi sedikit udara selepas hujan!.pandai acip!. Marlboro ku meminta minta untuk dibakar dengan jayanya.yahhh!! terbakarrr!! hiiiaahhhh. DAN-

tiba2 tepuk dada,dada cakap ice blend.adeeehh.lagi!?WTF!?. chocolate cream chip w/o cream!. dengan bangga berkate kepada perembuat ( perempuan + pembuat) kopi tersebut. dan online!...yeahhh!

and then, sampai situ je, acip dah penat. walaupun beliau tidak buat ape2. hanye makan snack plate. -,-

oklah,.buhbye!


No comments: